Vezetői és sales tréningek

Sales tréning

A Sales 21 tréning programról

A folyamatosan változó és fejlődő környezetben, amikor a vásárlóknak egyre több helyről van lehetőségük információt szerezni, elemezni, összehasonlítani termékeket vagy szolgáltatásokat, egyre nagyobb a jelentősége a korszerű sales technikáknak, az új, ügyfélközpontú megközelítéseknek. Sales 21 programunk magában foglalja azon készségek, és attitűdök kialakítását, melyekkel piaci előnyt kovácsolhatnak maguknak partnereink az értékesítés területén. A tréning hatékonysága a Development Cycle módszertan alkalmazásával adja a legtartósabb változást.

  • Azon egyéneknek és sales csapatoknak, akiknek problémát okoz „értékesíteni” terméküket, vagy szolgáltatásukat.
  • Akik nem értik, hogy miért csökken, vagy stagnál az értékesítési volumenük.
  • Aki szeretné megérteni a vásárlók, ügyfelek motivációit, és igényeit.
  • Aki megtanulná az értékesítéshez elengedhetetlen kérdezéstechnikát.
  • Aki szeretne hatásos üzeneteket, termékstorykat kialakítani.
  • Akinek fontos, hogy milyen érvrendszereket alakítson ki termékei köré.
  • A résztvevők 21. századi értékesítési ismereteket sajátítanak el a tréning alkalmával.
  • Képesek lesznek az általánosan elfogadott „Push” értékesítésről átállni a „Pull sales” attitűdre.
  • Jártasságot szereznek a termékekhez, szolgáltatásokhoz kötődő üzenetek, érvek, termékstoryk kialakításában.
  • Könnyen alkalmazható technikákat sajátítanak el mind a kis értékű, mind a nagy értékű termékek, szolgáltatások értékesítése terén.
  • Jártasságot szereznek az ügyfélkapcsolatok kiépítésében és megerősítésében.
  • Képesek felismerni az ügyfelek stílusát viselkedésbeli, és verbális jelzések alapján, és ezen tudás birtokában képessé válnak személyre szabott érveket megfogalmazni az ügyfeleknek.
  • Etikus hatásgyakorlási és befolyásolási módszereket sajátítanak el a tréning során.
  • Megtanulják, hogy hogyan „adják el magukat”, amely hasznos lehet kapcsolatépítő rendezvényeken való sikeres fejlődéshez, a termék, vagy szolgáltatás esszenciájának megfogalmazásához, az érzelmi elkötelezettség kialakításához, stb.
  • Sales attitűd kialakítása, formálása
  • Értékesítés vagy eladás
  • Két agyféltekés értékesítés
  • Viselkedéspszichológia
  • Személyiségtipológia a tárgyalási helyzetekben
  • Az etikus hatásgyakorlás elemei
  • Vevőjelek és sales stratégiák
  • Storytelling és metaforák szerepe
  • Érzelmi intelligencia az értékesítésben
  • Prezentációs technikák, pitch making

HAJNAL ANDRÁS                

Ügyvezető Partner, Tréner, Coach

andras.hajnal@shconsulteam.hu

+36-30-515-7982