SALES 21 Tréning Program
A Sales 21 tréning programról
A folyamatosan változó és fejlődő környezetben, amikor a vásárlóknak egyre több helyről van lehetőségük információt szerezni, elemezni, összehasonlítani termékeket vagy szolgáltatásokat, egyre nagyobb a jelentősége a korszerű sales technikáknak, az új, ügyfélközpontú megközelítéseknek. Sales 21 programunk magában foglalja azon készségek, és attitűdök kialakítását, melyekkel piaci előnyt kovácsolhatnak maguknak partnereink az értékesítés területén. A tréning hatékonysága a Development Cycle módszertan alkalmazásával adja a legtartósabb változást.
Kinek ajánljuk?
- Azon egyéneknek és sales csapatoknak, akiknek problémát okoz „értékesíteni” terméküket, vagy szolgáltatásukat.
- Akik nem értik, hogy miért csökken, vagy stagnál az értékesítési volumenük.
- Aki szeretné megérteni a vásárlók, ügyfelek motivációit, és igényeit.
- Aki megtanulná az értékesítéshez elengedhetetlen kérdezéstechnikát.
- Aki szeretne hatásos üzeneteket, termékstorykat kialakítani.
- Akinek fontos, hogy milyen érvrendszereket alakítson ki termékei köré.
A folyamat hatásai
- A résztvevők 21. századi értékesítési ismereteket sajátítanak el a tréning alkalmával.
- Képesek lesznek az általánosan elfogadott „Push” értékesítésről átállni a „Pull sales” attitűdre.
- Jártasságot szereznek a termékekhez, szolgáltatásokhoz kötődő üzenetek, érvek, termékstoryk kialakításában.
- Könnyen alkalmazható technikákat sajátítanak el mind a kis értékű, mind a nagy értékű termékek, szolgáltatások értékesítése terén.
- Jártasságot szereznek az ügyfélkapcsolatok kiépítésében és megerősítésében.
- Képesek felismerni az ügyfelek stílusát viselkedésbeli, és verbális jelzések alapján, és ezen tudás birtokában képessé válnak személyre szabott érveket megfogalmazni az ügyfeleknek.
- Etikus hatásgyakorlási és befolyásolási módszereket sajátítanak el a tréning során.
- Megtanulják, hogy hogyan „adják el magukat”, amely hasznos lehet kapcsolatépítő rendezvényeken való sikeres fejlődéshez, a termék, vagy szolgáltatás esszenciájának megfogalmazásához, az érzelmi elkötelezettség kialakításához, stb.
A képzés fő témakörei
- Sales attitűd kialakítása, formálása
- Értékesítés vagy eladás
- Két agyféltekés értékesítés
- Viselkedéspszichológia
- Személyiségtipológia a tárgyalási helyzetekben
- Az etikus hatásgyakorlás elemei
- Vevőjelek és sales stratégiák
- Storytelling és metaforák szerepe
- Érzelmi intelligencia az értékesítésben
- Prezentációs technikák, pitch making
További információk
HAJNAL ANDRÁS
Ügyvezető Partner, Tréner, Coach