RepTár ügyfélélmény – project
Egy újonnan induló múzeum-, egy kiemelt turisztikai attrakció a nyitás kapcsán extra figyelmet kap, ám ez a rivaldafény igen rövid ideig tart.
Így az első “hírértékű lenyomatok” hosszú időn át meghatározzák egy hely megítélését és látogatottságát. A megrendelő menedzsmentje felismerve mindezt, így már a nyitást megelőzően közösen fogalmaztuk meg az elvárásokat:
- Az ügyfél információs igényeinek megfelelő tájékoztatási módokat kell meghatározni.
- Élményelemenkénti, élménygaranciák biztosítása a kapacitás maximalizálása mellett.
- A fentiek figyelembe vételével, emberi erőforrás igények tervezése.
- A RepTár minden dolgozója képes legyen a látogatói élmény közvetítésére.
- A múzeumból távozó látogatók, maradandó és kommunikálható élményekkel távozva híreljék a turisztikai attrakciót.
- A menedzsment “küldetésének” kimondatása.
- A közös “RepTár nyelv és szótár” megalkotása.
- Az élményelemek beazonosítása, elnevezése és az élményelemenkénti folyamatok rögzítése.
- Az emberi erőforrás kiválasztásának támogatása
- Az élményelemek tesztelése, a folyamatok finomítása.
- A RepTár Élménykódex megalkotása és a személyzet elméleti képzése.
- A tanultak átültetése a gyakorlatba, időszakonként ismétlődő minőségbiztosítással.
- A nyitás után három hónappal (!) a hely elnyerte Magyarországon, “Az év turisztikai attrakciója” díjat a látogatók véleménye alapján.
- A múzeum mind a családok-, mind a csoportos utazók kedvenc belföldi célpontja lett.
- Hat hónapon belül az összes országos televíziós csatorna forgatási helyszínéül választotta.
- Egyöntetűen pozitív megítélése van a helynek, a dícsérő megjegyzések rendszeresen kiemelik a személyzet hozzáállását, élményfaktorát.