RepTár ügyfélélmény – project

Egy újonnan induló múzeum-, egy kiemelt turisztikai attrakció a nyitás kapcsán extra figyelmet kap, ám ez a rivaldafény igen rövid ideig tart.

Így az első “hírértékű lenyomatok” hosszú időn át meghatározzák egy hely megítélését és látogatottságát. A megrendelő menedzsmentje felismerve mindezt, így már a nyitást megelőzően közösen fogalmaztuk meg az elvárásokat:

  • Az ügyfél információs igényeinek megfelelő tájékoztatási módokat kell meghatározni.
  • Élményelemenkénti, élménygaranciák biztosítása a kapacitás maximalizálása mellett.
  • A fentiek figyelembe vételével, emberi erőforrás igények tervezése.
  • A RepTár minden dolgozója képes legyen a látogatói élmény közvetítésére.
  • A múzeumból távozó látogatók, maradandó és kommunikálható élményekkel távozva híreljék a turisztikai attrakciót.
  • A menedzsment “küldetésének” kimondatása.
  • A közös “RepTár nyelv és szótár” megalkotása.
  • Az élményelemek beazonosítása, elnevezése és az élményelemenkénti folyamatok rögzítése.
  • Az emberi erőforrás kiválasztásának támogatása
  • Az élményelemek tesztelése, a folyamatok finomítása.
  • A RepTár Élménykódex megalkotása és a személyzet elméleti képzése.
  • A tanultak átültetése a gyakorlatba, időszakonként ismétlődő minőségbiztosítással.
  • A nyitás után három hónappal (!) a hely elnyerte Magyarországon, “Az év turisztikai attrakciója” díjat a látogatók véleménye alapján.
  • A múzeum mind a családok-, mind a csoportos utazók kedvenc belföldi célpontja lett.
  • Hat hónapon belül az összes országos televíziós csatorna forgatási helyszínéül választotta.
  • Egyöntetűen pozitív megítélése van a helynek, a dícsérő megjegyzések rendszeresen kiemelik a személyzet hozzáállását, élményfaktorát.