A jó ügyfélélmény jelentőségéről

A pozitív ügyfélélmény nem csak a jó minőségű termékek és a színvonalas szolgáltatások velejárója, hanem egy olyan plusz egyedi impresszió is, ami a vásárlót akár elégedettebbé is teheti. Az ügyfélközpontú megközelítéseknek napjainkban különösen nagy jelentőségük van, mert ha az ügyfelek elégedettek, elkötelezetté válhatnak egy adott márka, termék, szolgáltatás iránt, ráadásul a cég jó hírét is továbbadhatják. Manapság nem csak az tehet szert piaci előnyre, akinek jók a termékei, a szolgáltatásai, hanem ugyanilyen fontos az is, hogy képes legyen az extra ügyfélélmény szempontjából egy vagy akár több dologgal is kitűnni a versenytársai közül.

Ügyfélélmény program – kinek javasoljuk?

Cégünk kis- és nagyvállalatok számára is hatékony segítséget nyújthat, hiszen egyedi, vállalkozásra szabott fejlesztő programunkkal (konkrét javaslatokkal, élménypontokkal, beavatkozási formulákkal, élményfelelősökkel) biztosítunk hosszú távú és garantált fejlődést ebben a szegmensben is. És, hogy kiknek ajánljuk a programunkat?
Azoknak

  • akik szeretnék, ha bázis-ügyfélkörüket a visszatérő ügyfelek alkotnák;
  • akik szeretnék ügyfélközpontibbá tenni a működésüket;
  • akik szolgáltatásaik minőségének javításával piaci előnyre és jobb megítélésre is szert tennének;
  • akik szívesen feltérképeznék az ügyfelekkel való pozitívabb bánásmód rejtett lehetőségeit;
  • akik szeretnék, hogy ügyfeleik azáltal, hogy jó véleménnyel vannak a cégükről, másoknak is ajánlanák a termékeiket, a szolgáltatásaikat.

Szeretne többet is megtudni a jó ügyfélélményről, az ügyfélélmény javításának folyamatáról, módszereiről? Kíváncsi arra, hogy az SH Consulteam-nél pontosan hogyan, milyen fókuszpontokkal dolgozunk? Ha kérdése van, ha többet is megtudna a szolgáltatásunkról, érdeklődjön bátran elérhetőségeink valamelyikén! Várjuk a megkeresését.

Leave a comment